"Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει."

William Arthur Ward

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

"Πού είναι ο Άρης;" Γλώσσα Α΄Δημοτικού

 Φίλοι και φίλες, γεια σας! Έχουμε καιρό να τα πούμε. Να ευχηθώ (έστω και καθυστερημένα) καλή και δημιουργική χρονιά! Με υγεία, δύναμη και αγάπη! Φέτος πήρα την Α΄ τάξη.  Θα μοιραστώ λοιπόν μαζί σας το υλικό που δουλεύω με τα παιδάκια μου. Εύχομαι να σας φανεί χρήσιμο και να κάνει πιο ευχάριστο το μάθημα τόσο για εσάς όσο και για τα παιδιά σας! Θα χαρώ, όπως πάντα, να μου στείλετε τα σχόλιά σας. 



1. Γράμμα α


2. πα, πι, τα

Στο τέλος της ενότητας έφτιαξα για τα παιδιά δύο βιβλιαράκια. Το ένα το ονόμασα "Τα δεντράκια των συλλαβών". Είναι δεντράκια με όλους τους συνδυασμούς των γραμμάτων. Το άλλο είναι ένα βιβλιαράκι ...τσέπης με τις πρώτες τους λέξεις. Οδηγίες για να το φτιάξετε υπάρχουν στο Link που σας έχω ανεβάσει. Τα παιδιά τα χάρηκαν πολύ και τα δύο. Σας τα συνιστώ.

Πατήστε στο Link για να δείτε πώς γίνεται το βιβλιαράκι. Εγώ το τυπώνω συνήθως  σε χαρτί Α3, για να είναι λίγο μεγαλύτερο και πιο ελκυστικό για τα παιδιά.








Γι' αυτό το βιβλιαράκι απλώς ενώστε με συρραπτικό τις σελίδες, αφού πρώτα τις διπλώσετε στη μέση.


   Αυτά και καλό μάθημα! Περιμένω τα σχόλιά σας.                                                                                                                                                                                                                                                                                  

14 σχόλια:

  1. Καταπληκτική δουλειά!!!!Σε ευχαριστώ που τη μοιράζεσαι..Εκτυπώνω με ενθουσιασμό το βιβλιαράκι των πρώτων μου λέξεων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά, Ασπασία μου! Θα δεις πόσο θα το χαρούν τα παιδιά. Τα δικά μου ενθουσιάστηκαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετική δουλειά , μπράβο σας!! Πραγματικά σε ευχαριστούμε για τη γενναιοδωρία σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, εγώ σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρια Σαρακατσιανου2 Οκτωβρίου 2022 στις 8:51 μ.μ.

    Ευχαριστούμε πολύ που μοιράζεσαι το ωραίο υλικό που δημιούργησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μαρία μου! Να σου φανεί χρήσιμο, εύχομαι και να σε διευκολύνει!

      Διαγραφή
  6. Πολύ βοηθητικό υλικό. Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς!!! Καλή δύναμη και καλά μαθήματα! Ό,τι χρειαστείς, στη διάθεσή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φανταστική δουλειά !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετική δουλειά! Ευχαριστούμε πολύ για το μοίρασμα και το «δόσιμο»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!! Οι εκπαιδευτικοί μόνο έτσι, βοηθώντας ο ένας τον άλλον, μπορούμε να "σταθούμε" σε ένα τόσο απαιτητικό επάγγελμα. Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή