"Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει."

William Arthur Ward

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Ενότητα "Το σύννεφο έφερε βροχή", Γλώσσα Α΄ Δημοτικού

 Φίλοι και φίλες, για την και τελευταία ενότητα του Α΄ τεύχους της Γλώσσας μπορείτε να βρείτε εδώ φύλλα εργασιών ανά μάθημα. Πατήστε πάνω σε κάθε αριθμό για να κατεβάσετε τα αρχεία. Καλό μάθημα και περιμένω, όπως πάντα, τα σχόλιά σας.


1. "Μου χαρίζεις την ουρά σου;":        1.        2.       3.      4.  


2. "Με βάρκα και σωσίβιο" :                1.       2.        3.        4.


3. "Μόνος στο σκοτάδι" :                     1.        2.        3.


4. " Χωρίς  φως"  :                               1.        2.  


5. "Το παράξενο ταξίδι της Συννεφένιας" :       1.       2.


6. "Ψιχάλες" :       1.        2. 




8 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια.Καταπληκτικη δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σας!! Ευχαριστούμε για την προσφορά ! Εύχομαι να είστε πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ΄ ευχαριστώ, Μαρία! Εύχομαι να σου φανούν χρήσιμα και να αρέσουν στα παιδάκια σου. Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συνεχίσετε κάτι ανάλογο για το β τεύχος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι. Ήδη έχω αρχίσει και το δουλεύω, γιατί από Δευτέρα ξεκινάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετική όπως πάντα!!!!Ευχαριστώ από καρδιάς Ευγενία μου!Να είσαι γερή,δημιουργική και πάντα τυχερή!!⚘🍀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς!! Μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω. Οι επιθυμίες σου, ευχές μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή