"Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει."

William Arthur Ward

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

Καλωσορίζοντας τα πρωτάκια μας!

Φίλοι και φίλες, γεια σας! Εδώ είμαστε και πάλι! Εύχομαι να περάσατε όμορφα στις διακοπές σας, να ξεκουραστήκατε και να ... φορτώσατε τις μπαταρίες σας! Σήμερα σας έχω μια ιδέα για όσους και όσες πάρετε φέτος Πρώτη τάξη. Ξέρουμε όλοι πόσο σημαντικές είναι οι πρώτες εντυπώσεις των παιδιών, όταν βρεθούν για πρώτη φορά στο Δημοτικό σχολείο. Σκέφτηκα λοιπόν αυτές τις κονκάρδες (έτσι το φαντάζομαι εγώ αλλά θα μπορούσαν άνετα να γίνουν και σημαιούλα για το μολυβάκι τους ή κάτι άλλο...) με ένα ποιηματάκι για τα μικρούλια μας. Μπορείτε να τις πλαστικοποιήσετε, να κολλήσετε μια παραμανούλα στο πίσω μέρος και να τις φορέσουν στα ρουχαλάκια τους την πρώτη μέρα που θα μπουν στην τάξη. Έκανα διαφορετικές για κορίτσια και αγόρια αλλά και μια ασπρόμαυρη, σε περίπτωση που δεν έχετε έγχρωμο εκτυπωτή. Εύχομαι να σας αρέσουν και κυρίως να αρέσουν στα παιδιά! Για να τις κατεβάσετε πατήστε επάνω στις εικόνες. Θα περιμένω με χαρά τα σχόλιά σας για τις αντιδράσεις τους. Καλή χρονιά να έχουμε όλοι!

           
                                                     

2 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου μόλις αποθηκεύτηκε η ιδέα σου για τα πρωτάκια μου φέτος. Μπορείς να με βοηθήσεις με προτάσεις διακόσμησης τάξης και για τις πρώτες μέρες ιδέες; Σκέφτομαι προγραφικές ασκησούλες...κάτι άλλο; Χίλια ευχαριστώ!!! Καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Πήγαινε στις αναρτήσεις της Α΄Δημοτικού από το μενού και ελπίζω ότι θα βρεις αρκετό υλικό. Μπορείς ακόμα για προγραφικές ασκήσεις να ρίξεις μια ματιά στη σελίδα μου στο Pinterest εδώ https://gr.pinterest.com/egraigou/%CE%B1-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85/ και για διακόσμηση τάξης εδώ https://gr.pinterest.com/egraigou/classroom-decoration/. Σ ευχαριστώ και πάλι και για ό,τι θέλεις είμαι στη διάθεσή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή